23 Nisan 2014 Çarşamba

En Sevdiklerimden : Çilekler :)

Oturduğum yerde uğraşacak ve çabuk bitecek bir uğraş buldum, uyguladım, biraz zorlanarak gidip gelsem de fotoğraf çekebildim, şimdi buradayım :)
Çünkü uzun süre ayrı kalamıyorum paylaşmadan, yorumlarınızı görmeden :)

İşte hazırlığım...
Puantiyeli kumaş, yeşil keçe, yeşil düğmeler, elyaf...
Böyle düz dikişle dikeceğim basit şeyler için minik dikiş makinamı kullanıyorum :)
Sonuç böyle birşey :)
Biraraya gelince iştah açıcı olmamış mııı :))
Armutlarımı da kaldırmaya kıyamadım, birlikte de güzel durdular değil mi :))
Diğer bitirdiğim şeylerin fotoğraflarını dışarıda çekmem gerek, ama henüz o kadar rahat basamıyorum ayağıma, o nedenle biraz daha sabır :)


23 yorum :

  1. Bende kırmızı puantiyeli kumaş bulursam yapacağım, Derya nın dünyasında kalıbını vermişti. Çok sevimli olmuş, armutlarda öyle :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok ciciş olmuşlar,yiyesim geldi :)
    ellerine sağlık ablammm
    öööptümmm

    YanıtlaSil
  3. evet çok iştah açıcılar :))
    ellerinize sağlık... çok geçmiş olsun bu arada banu ablacım görünmez kaza dedikleri bu olsa gerek. nazar var nazar :)

    YanıtlaSil
  4. aman banu abla sen iyi ol bi an önce biz bekleriz...sağlık herşeyden önemli...bu arada size geliyorum o çilekleri yemeye;))

    YanıtlaSil
  5. Banucum,
    blog sefası yapmaya geldim ve tabi ki tüm arkadaşları sıra sıra gezmedeyim. Tüm yaptıkların hepsi birbirinde güzel, ellerine sağlık. Okuduğun kitaplar (uyuyana kadar elden bırakamadan bitecek bir kitap) hepsi güzel. Annenin ellerinden öper saygılarımı sunarım, nice yaşlara.
    İyi de Banucum ayağına ne oldu? neden ayakta durmakta zorluk çekiyorsun? geçmiş olsun canım ama neler olduğunu eski postlara gitsem de bulamadım :(
    yanıtlarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. aman aman!bayıldım bunlara,ne kadar beceriklisin,maşallah

    YanıtlaSil
  7. tek kelimeyle bayıldım ...çileklere tamda zamanı vallahi ellerine sağlık bütün arkadaşları sizin sayenizle tanıtım hepiniz biribiriniz den maharetli becerikli maşallah ablacığım.....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  8. Çilekler müthiş banu ablacım acaba yapracıkları minik bir iğne ile çileğin gövdesine tutturaymıydın diyorum acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dikmeli biraz ... çok havada duruyorlar değil mi :(

      Sil
    2. Yani..tabiisenin çilekler havalı olsunlar birazcık yakışır ama bunları birazcık indirirsen onları yemek isteyenler bile olabilir :)

      Sil
  9. Selam, ayağın nasıl oldu? Daha iyisindir inşaallah :*
    Ellerine sağlık çok güzel bir iş çıkarmışsın yine, bu arada o makineden memnunsun değil mi? Markası neydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihricancım, makinam için linkimi verdim bi tıklayıver, ben fazla dolanınca kitleniyor bu modem :((

      Sil
  10. çok cici olmuşlar, heveslendirdin beni şimdi:))))geçmiş olsun, umarım çabucak iyileşirsin:))))

    YanıtlaSil
  11. banucam çok geçmiş olsun.kıyamam ben sana.blogdan çok uzak kaldım son zamanlarda neler kaçırdım derken bak neler okudum.kendine çok iyi bak anneciğine bakar gibi.
    çileklerin tam yemelik ellerine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun canım. Hastayken bile ne güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. AA GEÇMİŞ OLSUN UZUN ZAMANDIR İLK KEZ BAKIYORUM
    ACİL ŞİFALAR DİLERİM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık:=)
    Sevgiler....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  15. Offf... hala telefon hatları yenilenmediiii :(
    Hepinize teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  16. küçük ama zevkli işler ellerine sağlık ablacığım eline aldığın her şeyi güzel yapıyorsun :)

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık banu ablacım.Çok güzel olmu çileklerde armutlarda. Mini dikiş makinanı kullanabiliyorsun ne güzel :) Bende almıştım ondan ama çok çabuk bozuldu hiç kullanamadım desen yeridir . Hatta 2 arkadaşım daha aldı onların ki de bozuldu. Birisi geldiğinde bozuktu hatta :S Güzel günlerde kullan. Umarım senin ki uzun yıllar dayanır :)

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım bu çileklere, ellerinize sağlık. Nasılda böyle yaratıcı fikirler bukuüyorsunuz ve hayata geçiriyorsunuz. Tebrikler

    YanıtlaSil
  19. çileğin her şekli güzel, ellerine sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)